onsdag 2. november 2011

Fin service


På høstsalget til Skittfiske.no var det mye som fristet i høst. Bl.a. en firedelt fiskestang fra Kinetic. Den måtte jeg bare ha (som så mye annet man bare MÅ ha). Spennende da noen dager senere å pakke opp forsendelsen etter å ha hentet den på posten. Der lå jo ikke den firedelte stanga, bare en tilsvarende to-delt. På pakkseddelen stod det vitterlig at den skulle være firedelt den stanga jeg hadde fått, men det var den jo ikke.

Mail om det inntrufne sendte jeg til skittfiske. Der fortalte jeg hva som hadde skjedd og lurte på hvordan vi kunne ordne dette. Det tok ikke lange tida før svaret kom. En beklagelse og beskjed om at den riktige stanga var på vei nå. Den to-delte kunne jeg bare beholde (!).

Veldig hyggelig av Skittfiske.no og fin service. Det skal de ha!

1 kommentar:

ArildH sa...

Det samme har skjedd meg hos Skittfiske :-)

Grattis med nye stenger.

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.