lørdag 14. juli 2012

Halvveis i juli


Halve juli er gått og jeg har gjort unna to av de planlagte turene. 10 dager i Femundsmarka og 3 dager på Sølensjøen. Fantastiske turer som har gitt fine opplevelser! Femundsmarkaturen gav langt større fisk i år enn i fjor, både ørret OG røye! Regnværet som kom de siste dagene i Femundsmarka gjorde teltlivet litt utrivelig og det var i grunnen greit å komme seg i hus for å tørke noen dager tidligere enn planlagt.

Sølensjøen var en opplevelse (bildet over er fra Sølensjøturen)! Det ble ikke så mye fisking der, mest for opplevelsens skyld, kanopadlig, god mat og avslapning. Trivelige folk traff jeg også. Også her var været litt vel ustabilt. Likevel en flott tur i fantastiske omgivelser!

Når dette skrives sitter jeg på et hotellrom i Røyrvik og er klar for Børgefjell. Mye snø ennå i fjellet gjør nok trolig at turen blir i de lavereliggende områdene av nasjonalparken. Gleder meg uansett.

Det blir solide bloggrapporter fra alle turene i sommer når jeg er tilbake i "sivilisasjonen".

1 kommentar:

Torbjørn Wingsternes sa...

Ser frem til turblogger fra deg. Spesiellt er jeg spent på turen i Børgefjell:)
God tur videre.

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.