torsdag 20. juni 2013

Ingen fiskefangst i byheiene i dag


Hassan, på bildet over, har aldri fått fisk før kunne han fortelle. Han fikk låne fiskestanga jeg hadde med i dag for et lite forsøk på å gjøre noe med nettopp det. Dessverre ble det ingen fangst på han her i Krokavatnet eller i Eivindsvatnet senere på dagen. Håkon i parallellklassen derimot hadde nesten fisk på land. En pen halvkilos ørret slo seg av like før den skulle landes.

En flott siste tur før ferien i flott vær i dag med tre åttendeklasser. Neste tur blir til Utsira i starten på niende. Det blir artig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Når reiser du på den første ukesturen og vil det komme innlegg etter hver tur? Kjempe blogg som jeg er innom daglig :)

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Hei
Takk for hyggelige ord! Jeg drar kommende lørdag til Femundsmarka for første ukestur. Usikkert på når første innlegg derfra kommer. Litt avh. av nett-tilgang og pc-verktøy. Antar en smakebit kan bli lagt ut her før jeg drar inn i Børgefjell i juli. Da tar jeg meg en natt eller to på hotell først. Stay tuned! ;)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.