fredag 13. desember 2013

FINS Windtamer Braid


Spennende å prøve nytt snøre. Frode på Salar Sportsfiske sendte med meg to spoler med dette for meg til nå ukjente multifilamentsnøre, sist jeg var innom. Nå er godsnella satt opp med FINS Windtamer Braid i dimensjonen 0.127 mm.

Det er ganske åpenbart i navnet at dette snøret skal kunne fungere godt i vind. Det burde ikke være noe problem på mine kanter av landet å finne gode testforhold til snøret i allefall. Så får vi se i løpet av vinteren om snøret blir sittende på snella videre. Spennende er det like fullt å prøve nytt. Jeg kommer tilbake på bloggen i løpet av vinteren om hva jeg synes om snøret. Her finner du en som allerede har testet det.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Det renner så smått inn med utstyr om dagen ser jeg, men hva skal man vel med stang og snelle uten snøre!

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Snøre er like viktig! Kjekt med nytt utstyr som nok kommer godt med til neste sesongs langturer også. :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.