mandag 24. februar 2014

Bjarnes favoritter


Frode på Salar Sportsfiske har hørt på fiskehistoriene mine og satt sammen et lite utvalg av virkelig gode sluker til ørretfiske.

Her snakker vi sluker som har gitt meg fine ørreter de siste årene og som alltid er med i mitt slukskrin på fisketurene etter ørret i ferskvann. Slukboksen, til kun 249 kroner, inneholder 5 gode ørretsluker nemlig; Møresilda 10g i kobber/rød, Atomsilda 12g gul/rød, Lillauren 7g i kobber, Spesial nr. 40 12g (blank m/røde prikker) og Spesial nr. 45 12g (svart m/gule prikker).

Her på mine kanter av landet hører  jeg at de første ørretene allerede er på land. Sesongen i ferskvann er i gang. I dag viste termometeret hele 9 grader her hos meg. Det er jo egentlig juni-temperatur på Vestlandet. Ørreten bør være i bett da!

4 kommentarer:

Jan Erik sa...

Morsomt. Og god reklame for bloggen også.

Men reagerer på at det ikke er en Panter Martin i skrinet. Da er det ikke noe for meg :)

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Ja, artig sak dette! Reklame begge veier. Panter Martin får vel kanskje dukke opp i et eventuelt spinnerskrin en gang ;)

Unknown sa...

Gratulerer med "eget" slukskrin.
Noe å putte på CV'n :-)

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Hehehe... Jo, takk for det. Må huske på det skal jeg søke meg ny jobb en gang :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.