onsdag 26. februar 2014

Ikke mye å skrive hjem om


Et par timer i formiddag på to gode plasser gav ikke mye å skrive hjem om. Det eneste som kan sies er vel at sluken på bildet har vist seg som den beste de siste dagene.

I dag var det igjen fisk på denne sluken, til tross for det dårlige fiskebettet som tydeligvis er innafjords for tiden. Mistet en liten i dag foruten et par napp. Dette er Sølvkrokens nye Jerken sjøørretsluk. Den er i 17g størrelse sluken, er langtkastende og fungerer derfor fint i vinden som er nå. Den har en veldig fin gange i vannet og jeg har de siste dagene fisket den like mye som jeg har brukt møresilda jeg vanligvis bruker. De to halvkilos ørretene jeg tok i forgårs gikk også på denne nye sluken.

2 kommentarer:

Anita sa...

Flotte bilder Bjarne!!fin sluk og fisk:)))

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Takk for det, Anita! Jeg får trøste meg med det! :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.