fredag 29. august 2014

Mer teltlektyre


Det er fare for store nedbørsmengder på mine kanter av landet i helga. Telttur frister ikke akkurat da og det blir trolig bare noen småturer. Søndag ser best ut værmessig.

Lageret med teltlektyre fylles opp igjen etter sommerens turer. Jeg liker å ha med en bok og to på teltturene i tilfelle dårlig vær og landligge. Antallet bøker jeg har med er avhengig av hvor mange overnattinger jeg planlegger. På en ukestur kan jeg fort lese to bøker, hvis jeg har med og blir liggende i ro. Har lest en fire-fem bøker på sommerens langturer. Været har nemlig vært rimelig greit. Paperback fungerer best, men finner jeg ikke tittelen med det så tar jeg til takke med stiv perm også. Temaet jeg liker å ha med og lese er nevnt tidligere på bloggen og er vel også rimelig tydelig på bildet ovenfor.

God bok!

3 kommentarer:

Englepappa/ Ole JN sa...

Ja, det var rimeleg tydeleg... Kan eg tippe at du også underviser i samfunnsfag?

Anita sa...

Det var en imponerende samling!!!!Kunne tenkt meg og lest noen av de .Holder selv på med Tungtvann sabotasjen av Jens Anton Poulsen..Ja hva skal en gjøre uten bøker!Det er det beste jeg vet!(og en god film)Tror elevenene dine har stor nytte i deg som har så masse almennkunnskap.Ha en super helg i regnet,Hilsen Anita

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Underviser dessverre ikke i samfunnsfag. Skulle ønske. Favorittfag på ungdomsskolen. God film elsker jeg, Anita! :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.