søndag 12. april 2015

Da er vi klar igjen!


Ja, da er vi endelig klar igjen, Ally og undertegnede. Måtte bare vinden løye litt så er det i vei på nye eventyr.

Jeg har egentlig ingen større ekspedisjoner i kano i år i turplanene mine, men det blir fort noen småturer, i allefall her i mitt distrikt utover våren.

Det er blitt et herlig vårtegn de siste årene når Ally tas fram og monteres opp på terrassen. Vurderte litt på om i dag var dagen, men etter en regnbyge dukket sola opp  igjen og da var det bare å sette i gang. Det tok en liten time. Hun er alltid litt stri under førstegangsmontering etter vinteren, men føyer seg utover sesongen.

Jeg håper å få fine kanoturer denne sesongen også. Jeg har mange fine å se tilbake på og sier ikke neitakk til flere slike. Fjorårets turer har jeg samlet her på bloggen.

Du finner de aller fleste innleggene der Allykanoen inngår ved å klikke på etiketten "Allykano" litt ned på bloggen. Der ligger blogginnleggene samlet.

2 kommentarer:

Torbjørn Wingsternes sa...

"Misunner" deg den Allyen. Var på nippet til å kjøpe meg en brukt kano i fjor, men en kranglete rygg utsatte investeringen. Virker fristende å duppe i feks. Femundstraktene med en boks tørrfluer i fiskevesten.

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Ally er virkelig fin som turkano og et av de aller beste kjøpene jeg har gjort synes jeg. :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.