fredag 5. juni 2015

Verdens miljødag


I vinter fikset jeg avspasering fra jobb denne fredagen 5. juni. En ekstra turdag var tanken, men det går ikke alltid slik man har planlagt.

Jeg har nevnt det tidligere her på bloggen at jeg er engasjert i litt andre ting enn akkurat tur og friluftsliv for tiden. Har nemlig engasjert meg litt politisk, lokalt her i Haugesund.

Det ble likevel tur i dag, om enn ikke som planlagt i vinter. Sentrumstur kan man kanskje kalle det, og jeg fikk fyrt i bålpanna, det er da noe. Som representant for mitt parti (MDG), sammen med andre grønne partier, + Framtiden i våre hender og Natur og Ungdom, markerte vi Verdens miljødag med å dele ut små flyere med miljøtips for å redusere forbruket vårt.

Det ble svært hyggelige timer på miljøstand i sentrum i dag, der det også ble servert økologisk mat av høy klasse, i tillegg gode vafler laget på ingredienser som var gått ut på dato, i god miljøånd. Været var også virkelig på vår side. Heldigere kan man ikke være.

1 kommentar:

Anita sa...

Fint du engasjerer deg Bjarne!
Det skulle vi alle gjøre.
Skal du ikke snart på tur?Trodde du var laangt inni skogsheim og vidder?
Jeg drar ikke på ferie før 2 august.Blir en rolig ferie med Alex
Ha det fint og gleder meg til naturinnleggene dine♥

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.