fredag 16. juni 2017

Pakket og nesten klar


Bilen er snart ferdig pakket for sommeren. Det gjenstår ikke mye nå før avreise i morgen tidlig.

I siste liten har det skjedd en forandring i turplanene. Den siste tiden har jeg kikket på området rundt Halne ved riksvei 7, men i ettermiddag oppdaget jeg at veien til Synken/Kalhovd åpnet i ettermiddag. Det var nemlig første på alternativlista i sommer, en fjelltur i det området, men jeg ble forespeilet at veien ikke åpnet før 1. juli. Nå er den åpen og da blir det dit.

Sekken er pakket for inntil to uker på tur i Vikbekkfjellet, et nytt fjellområde på Hardangervidda for meg. Værmeldingen kunne heller ikke vært bedre. Opp i et tosifrede antall grader en hel uke framover meldes det. Håper det holder stikk.

Fra rundt 1. juli blir det så trolig sørover fra Tinnhølen. Da vil jeg ha meg en god rundtur på vidda og muligens også gjensyn med Litlos og området deromkring.

God sommer!

2 kommentarer:

Kjell Gunnar Klaksvik sa...

God tur! Ser frem til rapport :)

Andre Holm sa...

Spent på fisket i disse områdene du skal besøke!
God tur!

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.