tirsdag 16. januar 2018

Laber aktivitet


Jeg kan ikke skryte på meg mye turaktivitet siste ukene. Det er heller labert på den fronten i disse dager.

Litt andre prioriteringer nå i januar visste jeg ville måtte komme. I tillegg en seig forkjølelse som startet i romjula på Sørlandet og som ennå sitter i litt har vært litt begrensende på aktivitetsnivået. For ikke snakke om et dårlig sportsfiskevær de siste ukene har fristet lite til turer. Jeg har også litt mer fokus på jobben i vår, med siste semester på 10. trinn nå, som krever litt mer enn ellers. Med andre ord gode unnskyldninger.

Likevel tutler jeg med litt i heimen med turutstyr og fiskeutstyr, og planlegger turer og tursesongen. Allerede kommende helg kan friste til uteliv ser det ut som. Det ser nemlig ut som kulda kommer krypende nå på mine kanter av landet. Isen ligger på flere vann, men er per i dag ikke holdbar.

Til helga derimot er det trolig en sjanse til å krype utpå isen. Da skal jeg prøve. Isfiskeutstyret er allerede gjort klart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.