søndag 1. april 2018

Ally er klar for ny sesong!


Ingen spøk, men Ally er atter klar for en ny sesong denne første aprildagen 2018. Våren er i anmarsj for fullt!

I morges fikk jeg god trim med å sette sammen Ally igjen etter vinteropplaget sammenpakket. Det er alltid en svett, liten jobb på terrassen det hver gang hun skal monteres, men jobben ble gjort på under timen omtrent.

Monteringen går litt raskere til sommeren forventer jeg da hun skal monteres ved Käringsjön i Sverige 23. juni, som er planen nå. Før det så blir det noen turer lokalt her på Haugalandet hvor jeg bor. Jeg har mange fine vann å padle her.

Jeg så forresten at Hekta på Tur som er en av hovedsponsorene mine på bloggen, har fin pris nå på Allymodellen jeg har, en 15-foter DR. Tror nemlig jeg betalte noe mer for min i 2012.

Vil du lese mer om mine turer med Ally kan du klikke her for alle innlegg på bloggen om nettopp Allykano. Det er over 60 innlegg med Allytema på bloggen til nå!


Vil du padle på Haugalandet i mitt område, kan du sjekke dette blogginnlegget med forslag til 3 fine padleturer her.

Det blir nok ingen kanotur på meg nå i påsken, det er litt kaldt ennå, men blir det fint neste helg, ja så blir det kanskje en sjanse da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.