torsdag 12. juli 2018

Teaser Synnervika-Røa, Femundsmarka 2018


Jeg pakket for en uke. Det ble 5 dager i tropevarmen. Da hadde jeg i grunnen fått nok.

Varmen var verst, ikke klegg, mygg og knott, den var levelig. Uansett er det fantastisk i vakre Femundsmarka. Jeg tok turen fra Synnervika hvor jeg parkerte bilen og gikk turen til Røa, mye utenom merket sti. Spennende, vakkert og det ble en fiskemiddag også.

Seinere i sommer får du mer fra denne fine, men glovarme turen. Her er en smakebit:

Noen tar den lette veien

Den vakre gården i Nordvika. Under oppussing.

Heldigvis ikke meg de søkte etter

Halvkilos fra Svartsjøtjønna

Pause i skyggen ved Litlsvartsjøen

Varmt ved Roastkoia

 Kveldsstemning ved nedre Røa

 Ved nedre Røa

 Mira og Milo fra Haugesund var på tur i Femundsmarka med mamma

Verdens vakreste båttur!

Nå settes kursen vestover igjen. Planene endres noe. Ingen bombe det. Om en ukes tid blir det trolig opp på vakre Hardangervidda. Det ser jeg fram til!

Stay tuned!

2 kommentarer:

Kasper og Turbo ut på eventyr sa...

Hei. Nesten samme rute som oss, men vi gikk på sti via Nedre Muggsjø, Volsjøan, Røvollen og Røa :-) Nydelige dager fantastisk natur. Ser at vi var der på samme tid også da redningshelikopteret fløy over. Vi lå da ved Volsjøan. Du har litt bedre fiskelykke enn oss :-)

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Dere har fått sett et veldig flott område av Femundsmarka da. Synd vi ikke møttes. Hadde vært hyggelig.

:)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.