torsdag 30. mars 2017

Hektiske dager


Det har blitt noen ganske hektiske dager denne uka og ikke minst noe slitsomt. Tur til Bokn i dag.

Jeg skal med en gang si at det ikke har vært mye tur siden sist helg. Har slitt med en lei forkjølelse et par dager og var hjemme fra jobb sist tirsdag nettopp pga av det. Irriterende. Jeg liker ikke å være borte fra jobb.


I tillegg har jeg også bidratt som lokalpolitiker denne uka, senest i dag på årsmøtet til Friluftsrådet Vest som var lagt til nettopp Bokn kommune. Det ble noen timer der som representant for Haugesund kommune.

Nå vil jeg ha forkjølelsen ut av kroppen til helga og håper på en tur og to. Kanskje, hvis oppholdsvær, så monterer jeg opp Ally på terrassen. Det er alltid stas. Det nærmer seg den gode årstiden.

1 kommentar:

Anita sa...

Kjekt å høre at du snart tar Ally ut på tur igjen.

Håper du snart blir bedre.Hilsen Anita

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.