lørdag 13. oktober 2018

At det var vått ja!


Det kan jeg skrive under på at det var i formiddag der jeg, ikke overraskende, var helt alene på fiskeplassen i fjordarmen øst av Haugesund.

Det bøttet ned de timene jeg var ute og selv med vanntett skallbekledning, ja så ble jeg våt etterhvert. Heldigvis var det ikke kaldt, rundt 14 grader i lufta. Det er jo vanlig sommertemperatur på disse kanter av landet det.


Nå var regnværet i dag grundig meldt i media. Det skal komme 150mm over Vestlandet på kort tid denne helga. Deler av dette fikk jeg i hodet i dag. Det er sikkert.

Det ble svært magert resultat etter timene i regnværet og jeg bestemte meg heller for fårikål til middag i dag. Den står og putrer i gryta når dette skrives.


Jeg prøver fiskestanga igjen i morgen, tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.