torsdag 18. oktober 2018

Før solnedgang


Det ble tid til en liten fisketur i ettermiddag. Akkurat lang nok til å få tømt hodet etter travle dager på jobb.

Det gjør godt å ta en time og to med fiskestanga etter noen travle dager blant ungdommer i sin beste alder. Dagene har også vært lange på jobb denne uka. Greit med en liten time out.


Fisket var trådt den først lille timen uten kjenning på noe av det jeg forsøkte. Den siste lille timen derimot hadde jeg flere kjenninger på møresilda og en plugg av en ørret havnet til slutt også i håven.


Ørreten var noe under størstemålet jeg har satt her i vannet, men den var så fin i formen at jeg slapp den ut igjen. Den satt også lett på enkeltkroken.

I halv sjutida pakket jeg sammen og satte kursen hjem. Det blir tur til helga også, men da til sjøen regner jeg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.