fredag 2. september 2016

Svivel med hempe


Det er utrolig hvor surt det er å oppleve at hempa på svivelen knekker når man er ute på fiske. Det har skjedd meg mange ganger opp gjennom årene. Like frustrerende hver gang det skjer.

Endelig tror jeg, har jeg funnet en svivel med hempe som jeg synes tåler mer enn andre tilsvarende. Norwegian Coastline sine svivler med hemper har jeg brukt mye siste halve året både til sjøørretfiske i sjøen og til ferskvannsfiske. Jeg er bra fornøyd så langt. Disse opplever jeg er langt mer holdbare enn hva jeg har brukt tidligere av liknende typer.

Det er Frode Pedersen/Salar Sportsfiske som står bak merket som bl.a. produserer disse svivlene. Salar Sportsfiske leverer meg utstyret jeg trenger til mine fisketurer også disse svivlene med hempe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.