lørdag 29. juli 2017

Teaser Hardangervidda Vest 2017


Med beina høyt i sofaen hjemme etter rundt to mil ned fra fjellet i dag kan jeg se tilbake på 17 dager på Hardangervidda vest i sommer. En fantastisk fin tur!

Her skal du få en liten smakebit på turen der jeg hadde allslags vær, brøt kilosgrensen på fjellørret og møtte fantastisk hyggelige mennesker på min vei og tilbrakte også flere dager sammen med noen av disse.

Et svært bilderikt blogginnlegg kommer seinere i sommer.

 Jørn, Tinka og Yatzy ser endelig Litlos der nede

Ubuden gjest under sekken min nord for Litlos

 Tåkevandring i Småholkene

Magisk kveld på Litlos

 Den tok på en modifisert sluk

 Valgard leverte middagsfisk

En blant mange

 Martin på vei retning Hårteigen

 Et gyldent øyeblikk på Vestvidda

 Kveldsfiske på Vestvidda

En av de fineste campplassene på Vestvidda?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ser flott ut! Var fisket generelt bra, middels eller dårlig? Tenkte meg innover på mandag om værmeldingen ser grei ut

Mvh
Erik

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Hei Erik!

Fisket var generelt bra! Ikke noe problem å få middagsfisk.

God tur og skitt fiske! :)

Jørn sa...

Hei Bjarne, takk for sist. Hyggelig å møte på deg på fjellet. Har kjøpt meg ny stang. En som jeg kan få plass i sekken min :) Valget falt på Shimano Beastmaster cx stc 180/210L.
På tur til Rondane nå. Blir en uke der på hytta. Skal fiske litt der. Så skal se om ikke jeg finner noen flotte fiskevann som jeg kan dele med deg :)

Mvh Jørn

Jørn sa...

Flotte bilder :) Ble veldig ensomt da vi gikk videre til Dyranut. Fikk haik fra Trondsbu. Så slapp å gå den siste etappen. Ser du fikk endel ørret. Ble bare med den ene på oss :)

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Hei Jørn!
Takk for sist og takk for turen vi hadde sammen de første dagene av min tur! Det var virkelig trivelig! Stanga du har kjøpt er suveren vil jeg mene. Høy kvalitet. Setter pris på fiskevanntips ja ;)

Snakkes! :)

Unknown sa...

Gleder meg til å teste den :) Stive priser på fiskekort her i Rondane. Så må vurdere om jeg skal ha sesongkort her. Skal jakte her i september, da kan jeg kombinere jakt/fiske. Skal høre med familien til Nina. De vet nok om gode fiskevann her :-)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.