lørdag 8. juli 2017

Teaser Femundsmarka 2017


Femundsmarka sto knapt på alternativlista i sommer, men plutselig var jeg der igjen, da jeg var litt tidlig på Hardangervidda tydeligvis. 100 mil ekstra i bil betyr lite da. Femundsmarka er jo aldri feil!

9 dager ble det inne i marka der jeg traff igjen kjentfolk og fikk hyggelige møter med andre sportsfiskere og markatravere. Fikk sett litt nye områder av marka i år, plasser jeg aldri har vært før. Noen fiskemåltider ble det også, og da er man jo alltid fornøyd. Alt fra turen får du senere i sommer her på bloggen. Her en liten smakebit:

Båtturen med Fæmund II blir bare bedre og bedre!

Kvelden senker seg på Røvolfjellet

Skogtjønna soler seg i finværet

Ørret eller røye i panna?

Tordenvær ved Storbuddhåen

Min nest største abborfangst er klargjort til middag

Under Kratlvola har man det fint

Sprek ørret i Grøtådalen

Farvel til Rønsjøen

PS! Alle mine tidligere turer i dette fantastiske grenselandet finner du samlet her på bloggen.

PS2! Har du forsøkt å klikke på bildene? Da får du dem i større versjon.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tøft! Hardangervidda neste?

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Ja, nå står Hardangervidda for tur, vestvidda for det meste tror jeg. :)

Anonym sa...

Er det snøfritt der no? Skal på vestvidda om ca to veker, gleder meg:)

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Jada, det bør være greit barmarksføre nå mener jeg. Isen har for lengst gått på Litlosvatnet vet jeg.

Kjell Gunnar Klaksvik sa...

En tur i Femundsmarka og suget er der for alltid :) Gleder meg på turrapporten kommer. Drar for øvrig inn i Femundsmarka selv om to uker, kan ikke si annet enn at jeg gleder meg som en unge til jul :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.