søndag 16. januar 2022

Formiddagstur

 

Det måtte gå to uker før jeg igjen var ute med fiskestanga. I formiddag ble det i alle fall fisk i håven.

Småkjølige 6 grader da jeg gikk fra bilen og en god bris fra nordvest gjorde det ikke veldig trivelig i sjøkanten i formiddag. Likevel ble det et par små timers fiske med langt bedre resultat enn for to uker siden.

To i håven til slutt og flere kjenninger. Den største i dag var nok gode 7 hekto stor. Jeg slapp unna regnbygene.

Det ser ut som mildværet holder seg utover mot slutten av januar. Jeg skal prøve å få mer ut av neste helg da tenker jeg.

1 kommentar:

Anders sa...

Godt å se du er i gang Bjarne. Jeg må ta tak i meg selv å komme i gang igjen, har blitt lite friluftsliv siste tiden. Håper 2022 kan bli bedre, har noen langturer i meg som må bli gjort før jeg blir for gammel😳

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.