lørdag 26. november 2022

Mimre litt tilbake i tid

 

Turfrekvensen er under laber, ja kanskje langt ned på lav i disse dager. Hovedårsaken er en vond høyrearm.

Jeg ser meg nødt å hvile høyrearmen så mye som mulig i disse dager. Det gjør ikke så mye at jeg ikke er ute og fisker. TV-skjermen er nemlig full av VM-fotball som man helst kanskje skulle boikotte?

Koser meg også med tidligere turer via skjermen. Turen til Finnmark og Ifjordfjellet og Laksefjordvidda i 2019 ser jeg tilbake på med nesten tårer i øynene.

Det hadde vært artig med en retur dit om ikke mange årene. Kanskje i 2024 ser jeg Dollajavri igjen?

PS! Høyrearmen er som sagt blitt vond igjen og det gjør fiskerier også vondt. Jeg må forsøke å hvile den mest mulig fram mot juleferien har jeg bestemt meg for. Derfor også lite her på bloggen. Så vet du det.

PS2! Vil du lese om turen på Ifjordfjellet og Laksefjordvidda i 2019, ja så klikker du her!

PS3! Bildet øverst i innlegget her er Johnny Svendsen fotografen bak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.