søndag 13. november 2022

Medio november

 

Det er midt i november, men temperaturen er nesten sommerlig. Et par små turer ut har det blitt denne helga.

En skikkelig forkjølelse har herjet kroppen denne uka, med et par dager hjemme fra jobb som resultat. Litt redusert gikk jeg inn i helga og det er ikke blitt veldig mye tur.

En liten luftetur i går ble det riktignok bl.a. til Lie i Skjoldafjorden og en også i formiddag til Førlandsfjorden. Det ble ikke mange kastene med stanga verken på Lie eller i dag. Høyrearmen er blitt noe vond igjen og jeg må være forsiktig kjenner jeg.

Jeg bruker 9-fotstanga til fiske etter sjøørret i høst for å spare armen litt. Den stanga er mye lettere enn 10-foten jeg vanligvis bruker i sjøen. I dag ble det kun tre små lyr der jeg var og forsøkte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.