Da var undertegnede vel etablert på vakre Sørlandet med alt som trengs for hele sju uker fri.
Turen sørover i går gikk smertefritt og båten ble sjøsatt i halv ettida med all bagasje. Alltid artig å komme sjøveien til hytta.
I morges ble det nesten to timer på sjøen i nesten vindstille og varmt vær. Flere lyr ble landet og krabbeteina satt på go-plassen. Den trekkes på lørdag, etter to netter i sjøen. Da bør den være rimelig full.
Nå blir det ferieliv på hytta fram til første helg i juli. Da overtar lillebror og familien og turbloggeren setter kursen østover mot Femundsmarka og svenskegrensen for 3 uker på tur der. Det gledes enormt!


1 kommentar:
God sommer og god tur til Femundsmarka.
Legg inn en kommentar
Du må gjerne kommentere blogginnlegget.