torsdag 25. juni 2026

Endelig på Sørlandet!

 

Da var undertegnede vel etablert på vakre Sørlandet med alt som trengs for hele sju uker fri.

Turen sørover i går gikk smertefritt og båten ble sjøsatt i halv ettida med all bagasje. Alltid artig å komme sjøveien til hytta.

I morges ble det nesten to timer på sjøen i nesten vindstille og varmt vær. Flere lyr ble landet og krabbeteina satt på go-plassen. Den trekkes på lørdag, etter to netter i sjøen. Da bør den være rimelig full.

Nå blir det ferieliv på hytta fram til første helg i juli. Da overtar lillebror og familien og turbloggeren setter kursen østover mot Femundsmarka og svenskegrensen for 3 uker på tur der. Det gledes enormt!

1 kommentar:

Lennart sa...

God sommer og god tur til Femundsmarka.

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.