onsdag 20. juni 2012

Snart avgårde

















Hektiske dager for en ungdomsskolelærer, før ferien tar til. Priviligert sådann, med mange fridager i vente. En Oslotur sist helg med klassen min var svært vellykket og trivelig. Fin avslutning på tre år med virkelig fin ungdom.

Til helgen er det avgårde på ferie. Sørlandet skal få se min bleke kropp en liten uke. Deretter hjemom for reorganisering og pakke om til en planlagt måned på tur østafjells + Børgefjell. I Oslo sist helg kom jeg over et pallesalg med bøker hos Norlis. Tar med et par stykker i tilfelle dårlig vær eller landligge.

Apropos Børgefjell, har jeg fått opplyst om mye snø der ennå og sein isgang (takk Frank). Jeg får vurdere den turen etter Femundsmarka. Krysser fingrene. Sølensjøen er enda mer sikker i så måte da. Fint i allefall at jeg har tid å vente litt i sommer. Det kribler.


6 kommentarer:

Frank sa...

Fikk samme svar fra turistinfoen i Røyrvik, der fikk jeg også en kontaktperson vdr snø/ isforhold i Børgefjell, Kent Mikkelsen, tlf 932 60 776

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Super info Frank! Legger til Kent på telefonen :)

Fredrik Lunde Svendsen sa...

Måtte du få en knall sommer med mye fin fisk Bjarne :) ser frem til og høre om femunds turen :))

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Takk i like måte, Fredrik! Jeg gleder meg til å høre fra Finnmarksturen din! :)

Jan Erik sa...

God sommer og gode turer!

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

God sommer og gode turer til deg også, Jan Erik! :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.