fredag 25. november 2011

I ly av Berit

Hadde tenkt meg en tur inn til Tysvær i ettermiddag etter jobb. En liten fisketur bare. Idet jeg heiv innpå en kjapp middag trommet "Berit" på vinduet for full guffe. Selvom gromplassen er noe i le for vestavind innså jeg fort at det ville holde hardt å stå der med stanga i ettermiddag. Guffent og kaldt. Da ble det heller en snartur innom posten og hente siste boka denne uka. 3-4 bøker har kommet i hus de siste dagene. For de interesserte benytter jeg ofte Antikvariat.net når jeg leter etter relevant litteratur i tillegg til Finn.no. Nye bøker handler jeg ofte inn hos Haugenbok.no.

I skrivende stund er det skikkelig innevær. Da er det på plass i godstolen med skotsk kildevann i glasset og en god bok i fanget. Fredagskvelden er reddet! Da kan "Berit" bare herje på der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.