lørdag 17. oktober 2015

Vond fot, tur likevel


En vond venstrehæl har plaget meg litt i høst og nå siste tiden mer enn ellers. Tror det er en betennelse og legen skal få se på den på mandag.


Likevel klarer jeg ikke helt å sitte i ro, rastløs sjel som jeg er. En kort tur i dag gikk fint. Ikke langt å gå. Det var Lindøy og Vigdarvatnet som fikk besøk.


Nesten vindstille, høstfarger og fisk som vaket så var det ikke feil turmål. Halvannen time med fiskestanga langs land gav en lite tass i håven. En liten laks kunne det se ut som.


Det var flott ute i dag. Jeg skal klare å kreke meg ut i morgen også.


2 kommentarer:

Aud sa...

Skjønner at det er godt å komme ut :-)
God bedring!

johnsen sa...

Det må være noe som går.....

God bedring.

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.