fredag 9. oktober 2015

Fiskeutstyr til valgfag friluftsliv!


I formiddag tikket det inn en melding fra John Hallgeir, en av karene bak Rykk & Napp - Haugalandet på Facebook. Trengte valgfaggruppa noe fiskeutstyr?

John Hallgeir Johansen er en av de triveligste sportsfiskerne jeg har møtt og nå ryddet han i fiskeutstyret sitt og lurte på om ikke valgfagklassen jeg underviser på skolen min trengte noe av det han ikke lenger brukte. Veldig generøst av ham og jeg takket ja øyeblikkelig!

Det er kvalitetsutstyr John Hallgeir har gitt oss; to fluestenger med sneller og snøre og tre haspelstenger, samt to sneller. Nypris på dette er nok flere tusen kroner.

Hjertelig takk, John Hallgeir! Dette settes stor pris på og kommer i bruk på neste fisketur med valgfag friluftsliv.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig! Burde ryddet litt i haugen jeg også, så kanskje jeg også finner noe dere kan ha bedre bruk for enn meg.
Skitt fiske!

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Heisann! DET høres flott ut! Ta kontakt skulle du ha noe til overs du også så kommer jeg og henter! :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.