fredag 6. november 2015

En hektisk uke nærmer seg


Kommende uker blir av det hektiske slaget. Det er blitt virkelig hektisk i høst, ikke bare på turfronten, men også ellers. Kanskje mer ellers.

Til uka holder jeg foredrag hos Salar Sportsfiske, tirsdag kl. 18, om den flotte turen jeg hadde sist sommer til Femundsmarka. Der hadde jeg selskap av flere haugalendinger, samt min fetter fra Ottestad i Hedmark. Det var en virkelig minneverdig tur i flott landskap, trolig den beste til Femundsmarka til nå. Bra med fisk ble det også på oss. Det skal bli hyggelig å fortelle om turen til et publikum. Samme foredraget tar jeg også lenger nord, i Sveio, for Sveio turlag 19. november. Håper å treffe mange trivelige turmennesker der også.

Ikke nok med det, men lørdag 14. november er jeg invitert til Etne, til Sydvest bokfestival for å fortelle om turblogging og om nettopp denne turbloggen du leser nå. DET skal bli interessant. Jeg gleder meg for Etne er en fin plass. Tror jeg tar med fiskestanga og reiser tidlig østover. Kanskje ses vi der?

Det er ikke over der, for på ettermiddagen 14. november er det ut på "tur" i Haugesund. Fakkeltog mot pels, arrangert av NOAH. Det er en viktig markering jeg står inne for. Hvem gjør vel ikke det?

Ellers har lokalpolitikken "tatt meg" litt. Det er mye som skal følges opp og engasjeres i. Mye å gjøre altså, MEN jeg får alltids tid til noen småturer ut med fiskestanga også.

Stay tuned!

2 kommentarer:

Aud sa...

Så moro da :-)

Anita sa...

Det er alltid moro å lese deg Bjarne!!
Politikk er jo og natur:))))

Kos deg i helgen:)))

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.