tirsdag 10. november 2015

Trivelig kveld igjen!


Dette har jo nesten blitt en tradisjon, turforedragene jeg holder hos Frode på Salar Sportsfiske.

I kveld var jeg der for fjerde gang med et turforedrag og denne gangen med turen til Femundsmarka siste sommer. Det er virkelig hyggelig disse kveldene synes jeg og ikke minst denne gang da jeg hadde hatt så trivelig selskap med på turen. De fleste som var med på turen var også tilstede i kveld. Det var kjekt.


Like trivelig var det etter foredraget når Femundsmarkakartene kom på bordet og turpraten sitter løst. Det er artig å sitte midt i "godtebutikken" til Frode å snakke fisketurer. Jeg og Frode har vel mer eller mindre planlagt neste foredrag allerede, neste høst, og flere av oss har allerede begynt å snakke om Femundsmarka igjen til sommeren. Takk for en hyggelig kveld folkens! Vi ses!

Bildene i innlegget er tatt av Frode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.