torsdag 11. juni 2020

Mer permetrin


Det tok gode to uker fra bestillingen var sendt til pakken lå utenfor døra i dag. To flasker permetrin er i hus sendt meg helt fra Kentucky i USA!

Jeg måtte lete litt etter påfyll av dette insektmiddelet. Sist fikk jeg tak i dette i Norge, men nå var det ikke å finne. Jeg fant det til slutt på Ubuy til en ok pris. I overkant av ni hundrelapper kom det på inkludert toll. Da har jeg nesten halvannen liter.

Jeg vet flere som meg har lett etter dette og funnet det andre steder også. Dette er et middel som jeg vet virker, og jeg setter inn først og fremst turbuksene med dette stoffet. Det er i hovedsak mot flått jeg bruker dette, men myggen vår er det også et effektivt middel mot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

https://skadedyrbutikken.no/produkter?Search=Permetrin

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Takk for info.

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.