søndag 17. oktober 2021

Fine høstferiedager på Sørlandet

 

Det ble en fin drøy uke på Sørlandet i høstferien i år. Omtrent akkurat slik jeg liker det.

Så mye praktisk hyttearbeid ble ikke gjort selv om dette sto på planen. Jeg tør ikke bruke den vonde armen mer enn absolutt nødvendig. Heldigvis føles den enda litt bedre når dette skrives, enn da jeg reiste nedover.

Jeg kunne selvsagt ikke dy meg for et par små fiskeøkter med stanga fra land, men så mye mer å nevne enn en torsk og et par lyr er det ikke. Torsken fikk svømme ut igjen.

Når det ikke ble gjort så mye praktisk, så ble det desto mer planlegging av de neste vedlikeholdsprosjekter og annet. Mulig kommer jeg i gang med noe av det neste gang jeg er nedover.

Jeg fikk vinterstengt hytta før jeg dro, men det er en mulighet for en tur nedover igjen i juleferien skulle været tegne å bli bra da. Man skal ikke kimse av Sørlandet selv midt på vinteren.

Månen, Jupiter og svakt oppe til høyre, Saturn

Nå krysser jeg fingrene for litt fint vær på Haugalandet videre i høst. Da kan jeg kanskje få utnyttet helgene slik jeg mest liker det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.