fredag 15. april 2022

Sørlandspåske

 

Etter noen uker i en merkelig stillstand hjemme var det i grunnen godt å komme seg ned på Sørlandet i påsken.

Det har ikke vært mye tur å snakke om de siste ukene av litt ymse årsaker, men nå framover burde det lysne mer på den fronten håper jeg. Temperaturen er også meldt stigende på langtidsværet ser jeg. Det lover godt.

Hyttepåsken så langt har gitt akkurat det jeg så for meg, bortsett fra fisking da. Der har det vært snaut. Ellers er litt av det som var planlagt gjennomført, eller i ferd med å gjennomføres disse siste dagene i påsken. Det har blitt litt malearbeid og det har ikke gjort godt for den tidligere vonde armen. Den har blitt vond igjen av den jobben.

Jeg må prøve å hvile den så godt det lar seg gjøre, men ikke lett når en skal få gjort litt arbeid på hytta. Heldigvis er det ikke noe som løper i fra og jeg kan få tatt mye av det til sommeren. Da blir det trolig et lengre opphold her sør.

Bildet øverst er fra i dag morges, langfredag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.