lørdag 30. april 2022

To på land i dag

 

Det ble en liten tur i formiddag med fiskestanga i fint vær og en helt grei vårtemperatur.

Jeg hadde et håp om en kanotur med teltovernatting denne helga og det hadde det trolig også blitt hadde det ikke vært for den store brannfaren som er nå i terrenget. I det kjølige været som det også er nå så måtte det bålvarme til skulle jeg hatt en overnatting ute.

Nesten elleve grader var det i lufta i formiddag da jeg gikk fra bilen. En småkjølig nordlig bris var det, men i le varmet sola godt.

To ørreter ble det på land i dag, der den største var knappe kvartkiloen stor.

Det blir ny tur ut i morgen er planen. Da trolig til vanns i en av farkostene jeg har til den slags.

PS. Apropos overnattingstur som gikk ut denne helga, så blir det det neste helg. Da blir det tur med valgfagklassen jeg underviser fra fredag til lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.