mandag 8. august 2022

Siste uka på Sørlandet i sommer

 

Siste uka er i gang på Sørlandet for i sommer. Litt vemodig er det, men jeg skal nyte disse siste dagene i fullt monn!

Jeg kom nedover igjen på det blide Sørland sist torsdag, etter fjellturen, og fikk et døgn sammen med min bror og familien før de satte kursen nordover mot Nord-Rogaland igjen. Askeladden min tok de med seg og jeg får klare meg med 14-foteren med 6 hester den siste uka. 

Det er meldt strålende sommervær på Sørlandet denne siste friuka jeg har før jobb neste mandag. Jeg skal suge godt på den karamellen. Når dette skrives ligger krabbefangsten til kjøling som jeg hentet i teina i morges. 

Jeg satser på et siste krabbemåltid på onsdag da jeg trekker teina for siste gang i sommer, antar jeg.

Siste uka skal nytes!

PS! Bildet øverst er tatt sist søndag i regnværet. Røsslyngen blomstrer for fullt og gir fantastisk flotte fargekontraster i naturen her sør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.