søndag 23. april 2023

En fin en i håven

 

Det ble et par små timers fisketur i formiddag etter regnværet i natt. 

Etter regnværet i natt hadde jeg god tro på godt bett, men det ble altså bare en i håven, men den var veldig fin også, gode halvkiloen stor. Derfor fikk den også svømme ut igjen.

Et yrende fugleliv i skogen er det nå og milde temperaturer. Nesten tosifrede grader der jeg var i formiddag.

På vei hjem fikk jeg også sett en orrhane som trippet langs veien og hoppet inn i terrenget da jeg kom for nær med bilen. Artig opplevelse.

Jeg kjenner det litt både i armen og skulderen når jeg fisker og må ta det litt med ro med fiskestanga og vil ikke presse armen for lenge, likevel holdt jeg ut et par små timer i dag med gode pauser i blant.

Jeg er lysten på en kanotur snart. Kanskje neste helg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.