tirsdag 13. februar 2024

Midtpunkt på Dagsrevyen!

 

Det er en første gang for alt, og i kveld var det første gang jeg var midtpunkt i selveste Dagsrevyen på statskanalen NRK. 

Det er saken om Stein Lier-Hansens oppførsel i Norsk Industri/NHO som har loset NRK fram til mine bilder fra Dargesjåen på Hardangervidda i 2012. Jeg var den gang forbi den nå berømte hytta på min rundtur i området nord for Kvenna lengst oppe i Telemark. Forresten en utrolig fin tur.

Fra bloggen så fant NRK fram til bildene som er brukt både i artikkelen på NRK.no sist helg og nå i kveld i stort format i Dagsrevystudioet der jeg figurerer med bildekred både mellom programlederne og på et bilde også i stort format mellom beina til selveste Elin Ørjasæter.


Jeg må vel si meg rimelig fornøyd med dagen da å få bilder og bildekred på storskjerm i beste sendetid hos rikskringkasteren.

PS. Vil du se innslaget så går du inn på NRKTV og finner Dagsrevyen 13. februar 2024.

PS. Her er bilde også brukt i NRK-artikkel 15. februar 2024 der det stilles spørsmål om nødvendigheten av alle 129 flyturene(!) til Dargesjå i årene 2015 til 2023.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.