søndag 29. januar 2012

Pakke fra Sandnes

Gratis innertelt til Fjellheimenteltet kom i posten i går

Før jul fikk jeg en melding fra en kar som heter Tor Magne i Sandnes. Han hadde fått seg nytt telt og satt nå på et innertelt til et Helsport Fjellheimen Camp 3 han ikke hadde behov for. Tor Magne hadde sett på bloggen her at jeg brukte et Fjellheimentelt på mine turer. Han lurte derfor på om jeg vil ha innerteltet han nå hadde til overs? Så og si ubrukt. Helt gratis!

Et innertelt er ikke gratis når man har behov for et nytt vil jeg anta. Klart jeg takket ja, men jeg ville nå betale portoen i det minste.

I går kom det pakke i posten til meg fra Sandnes. Fra Tor Magne, som helt sikkert må være en trivelig friluftskar, som hadde et innertelt til overs. Hjertelig takk, Tor Magne! Portopenger er på kontoen din til uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.