søndag 24. januar 2016

På jakt etter åpent vann


Etter et par ukers vinter var jeg i dag på jakt etter åpent vann siden mildværet har tatt grep. Jeg fant ikke noe åpent vann der jeg håpet i dag, men trivelig selskap fant jeg da Tor og Jarle dukket opp.

Ny fiskeplass inne i fjorden

Fikk en liten tass på denne fra Sølvkroken

Sammen dro vi lenger innover i fjordene der Tor visste om en fin plass som nok burde være isfri. Det var den og vi fikk oss et par timers fiske her. Ikke mye å skrive hjem om av fangst, en liten tass på meg og Tor hadde en kjenning. Kanskje er kaldt vann årsaken til lite kjenning i dag.

Tor svinger fluestanga på jakt etter sjøørreten

Spennende vik vi fisket oss rundt

Uansett var det artig å besøke en ny plass som kan bli spennende å prøve utover ettervinteren og på vårparten. Fine bunnforhold for sjøørret fant vi her og vi så også for oss laksen som nok ville vandre forbi her i mai/juni.

Jarle utpå neset

Takk for selskapet i dag Tor og Jarle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.