fredag 10. november 2017

Ny snelle og helgeplaner


Jeg måtte ha en Stradic til, og når jeg fikk tips om at Frode hadde et par stykker igjen av 2016-modellen, ja da ba jeg han holde av en til meg.

2016-modellen har nemlig den gode utvekslingen (6,0:1) som 2017-modellen ikke er utstyrt med. Pussig nok.

Det var Frank som tipset meg om at Frode på Salar Sportsfiske, som jo sponser meg og bloggen med fiskeutstyr, hadde et par sneller igjen av god-modellen. Jeg var innom i ettermiddag og fikk meg en 1000-snelle. Jeg har én fra før og to stk. 2500-sneller. Virkelig gode haspelsneller synes jeg, og ønsker du også litt lav vekt på haspelsnellene er disse blant de letteste. 1000-snella veier 165g, uten snøre.

Jeg fikk også med meg favoritt multifilamentsnøret jeg bruker. Dette har jeg brukt i mange år nå og kan virkelig anbefale det.

Det blir et par småturer i helga. Lørdag blir det saltvannsfiske og søndag gjør jeg igjen et forsøk etter røya er planen.

PS! Salar Sportsfiske har når dette skrives ennå igjen et par stk av Stradic CI4+ 2016-modell, til en svært rimelig pris (1599.-)!

Salar Sportsfiske er en av hovedsponsorene på bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.