søndag 18. august 2019

Tilbake i hverdagen


Midten av august er passert og jeg er tilbake i hverdagen og i jobb igjen. I morgen er det full rulle med elevene mine.

Det har vært en innholdsrik sommer med turer langt hjemmefra. Nordkalotten har levert nok en gang. Det er sikkert.

Det har blitt 32 teltnetter nordpå i sommer. Det er ikke så verst, selv om jeg gjerne skulle ha passert 40. Akkurat det er ikke noe mål i seg selv.

Høsten er i anmarsj og det blir flere turer snart også med teltnetter er planen. Målet er fremdeles å passere 50 denne sesongen. Det er ikke langt igjen. 43 så langt til sammen med vårsesongen inkludert.

Til uka så monteres Ally opp igjen. Så snart værmeldingen viser positive tegn, ja da blir det nok tur på vannet igjen. I september blir det fjelltur også med telt i sekken.

Før september så blir det faktisk tur med elevene mine, klassen min. Vigdarheim og Vigdarvatnet skal besøkes helt sist i august. Mer om det da!

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.