søndag 13. oktober 2019

Formiddagstur


Jeg tok et par formiddagstimer ved favorittvannet mitt i dag. Nesten helt vindstille og fin temperatur.

Det var røya jeg var mest interessert i å prøve etter i dag, men den var ikke samarbeidsvillig. Knapt ørreten heller, men det ble én i håven etter en god times fiske.


Ellers var det knapt et napp å kjenne. Fine timer likevel ved vannet, og faktisk ennå litt fugleliv i skogen.


Det er skikkelig høst nå, men ikke de skarpeste høstfargene. Det har nok vært litt for fuktig i høst til nettopp å få fram de. Du kan lese om høstfargene her.


Etter at jeg knuste mobiltelefonen min i Etnefjellene for noen uker siden, så ble en ny anskaffet ganske så snart. Jeg er blitt svært fornøyd med kameraet på denne nye, eller kameraene, for det er hele 3 å velge blant (4 teller man med selfiekameraet). Jeg er spesielt fornøyd med vidvinkelkameraet blant de 3. Det er mye brukt, som man sikkert vil legge merke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.