lørdag 12. oktober 2019

Høstdager på Sørlandet


Jeg fikk meg en rolig uke på Sørlandet denne høstferien. Det har vært travelt de siste ukene og noen stille dager uten tanke på jobb gjorde godt.


Det ble en god uke på hytta med svært mye avkobling med et par bøker som ble lest og små fisketurer i området. En stor porsjon med kantarell fant jeg også kort fra hytta. Fint tilbehør til selvfanget middag.


For to ørretmiddager ble det, men kunne nok vært det dobbelte. Jeg satt ut igjen de fleste bortsett fra to. Jeg var to turer på Underøy der det er virkelig giftige ørretplasser.



Det var noe vekslende vær gjennom uka med endel vind de siste dagene. Da lot jeg fiskestanga mest hvile.




Nå blir det noen travle uker på jobb igjen, der også rettebunkene venter på meg. Værmessig ser det fuktig ut framover. Jeg får forsøke å få brukt helgene fornuftig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.