søndag 20. oktober 2019

Flott oktobersøndag!


Det var ikke vanskelig å komme seg ut i dag, i finværet som var meldt. Blikk stille og fare for sol.

Før ni allerede var stanga montert og første kastet tatt i fjorden, øst for Haugesund. Helt stille på vannet.


Det ble litt færre kjenninger med fisken i dag, enn hva jeg opplevde i går i samme fjord. Etter tre timers tid så byttet jeg fiskeplass. Da var det kun to ørreter som hadde vært innom håven. Den største litt over minstemålet.


En liten time på ny fiskeplass i en annen fjordarm gav heller ingen store å skryte av på bloggen. Et par små makrell og to småørreter ble hele resultatet her. Ingen fisk til middag i dag, men en aldeles flott tur likevel kan noteres.


Jeg angret litt på at jeg ikke tok meg en kanotur med teltovernatting denne helga. En litt usikker værmelding holdt meg igjen på land i går. Jeg angret litt i dag på akkurat det, for det ble jo en fantastisk fin helg. Håper på en kanotur snart igjen, før Ally pakkes ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.