mandag 21. juni 2021

Sommersolverv i dag!

 
Det er sommersolverv i dag, dagen der jordaksen heller mest mot sola, der vi i nord har den lengste daglengden i året.

Det er alltid en merkedag når sola "snur" igjen. Jeg liker ikke å tenke på det, for nå går det mot mørkere tider, beviselig. Sommeren har jo nesten ikke begynt synes jeg.

Når man først snakker om mørke, ja så sitter turbloggeren og venter på melding fra vaksinekontoret. Jeg har avreisedato østover kommende torsdag, men det ser altså mørkt ut for det. Aldersmessig så skal jeg inn til vaksinering for første dose i disse dager, men jeg har per nå ikke hørt noe.

Alt tilsier at jeg skal vaksineres denne uka, men da jeg ringte vaksinekontoret i dag, ja så fikk jeg opplyst om at vaksinering denne uka kun skjer torsdag og fredag. Det vil med andre ord si, at får jeg en vaksinetime denne uka, ja så må uansett turen østover utsettes. Det blir spennende å se hvor lenge da.

At det blir tur til Femundsmarka i sommer, ja det er helt på det rene, men når avreisen dit skjer, ja det er bitte litt usikkert ennå.

Stay tuned!

Kilde: Wikipedia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.