søndag 20. mars 2022

På vannet igjen!

 

Med det været som var meldt for denne marssøndagen, ja da var det ikke mye tvil. Det måtte bli sesongåpning til vanns.

Storavatnet i Tysvær ble besøkt i formiddag i packraften. Det er første gang jeg padler dette vannet og nå skulle jeg endelig bli litt bedre kjent med alle krinkelkroker som finnes her.

Jeg har fisket fra land både fra østbredden og vestbredden i vannet mange ganger tidligere, men altså aldri fra båt.

Nå ble det dog ingen fiskefangst de tre timene jeg padlet rundt vannet, men at det var en finfin packrafttur endelig, ja det kan jeg skrive under på. 

Fortsetter de vårlige temperaturene framover, ja så blir det ikke lenge til neste gang jeg er til vanns igjen på tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.