fredag 3. oktober 2014

Siste innspurt


En uke fri nå skal bli godt. Det er høstferie på mine kanter av landet kommende uke. Til tross for en god rettebunke jeg vil ha ferdig til etter ferien så skal jeg ta meg fri mesteparten likevel.

Har vært noen hektiske uker fram til nå jobbmessig, men nå pakkes det for hyttetur. Jeg setter kursen for Sørlandet i helga, men hvor lenge jeg blir der sør får været avgjøre litt. Det ser vått ut per nå sier meteorologiske. Jeg har godt med lesestoff med og mye godis. Det skal bli fint uansett.

Har forresten gjesteblogget hos Helsport denne uka, om turene mine i høst så langt. Den bør du lese.

Stay tuned!

3 kommentarer:

Anders sa...

God tur og lykke til med sjøørreten��

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Takk for det. Sjøørreten skal prøves etter ja :)

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Flott innlegg på Helsport! :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.