søndag 12. september 2021

Høst!

 

Det er uten tvil høstlig her jeg bor nå og denne helga fikk vi den også rett i fleisen.

Jeg hadde meg en bitte liten tur ut i går med fiskestanga, knapt en time tror jeg i regnværet. Hensikten var hovedsakelig å teste stanga etter at jeg knakk av tuppen for noen uker siden. Med ny toppring så fungerer stanga fint igjen, dog 3-4 centimeter kortere.

I dag ble det en rundtur på 4-5 kilometer rundt Børshovda i Sveio. Jeg har følt for å teste høyrefoten litt etter uhellet jeg hadde 17. mai i år. Den har vært litt uggen de siste ukene og i dag fikk jeg testet den godt med fjellstøvlene på.

Turen gikk som sagt rundt Børshovda, denne markerte toppen nord for Liervatnet i Sveio. Etter rundturen kjentes foten helt grei og er klar for flere turer i høst mener jeg.

Høyrearmen er også på bedringens vei, men jeg droppet fisketur i dag. Jeg må få den helt 100% til høstferien er målet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.