torsdag 12. oktober 2017

Strøm på boks


Det er mer og mer man har med seg av elektrisk utstyr på tur som krever ladestrøm. Til og meg hos meg.

Denne powerbanken fikk jeg fra Hekta på Tur som sponser bloggen. Ikke det at jeg forbruker så mye strøm på tur at det gjør noe, men nå er også radioen som alltid er med meg blitt oppladbar. Dette i tillegg til både mobil og fotoapparat.

Powerbanken fra Adata Hekta på Tur sendte meg for et par år siden har stor kapasitet. 10 000 mAh holder mer enn nok til mitt bruk og jeg går ikke tom med det første. På min digitale kjøkkenvekt veier jeg den til 250g.

Til fotoapparatene har jeg også ekstra batteri og jeg har klart meg fint med det i opptil to uker på tur uten lading. Som nevnt er også radioen som er med oppladbar nå og den suger strøm, selv om jeg har til gode ennå å gå helt tom, selv på den lengste turen i sommer.

PS. Powerbanken omtalt her ble levert meg fra Hekta på Tur på min forespørsel. Hekta på Tur er en av hovedsponsorene på bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.