torsdag 7. juni 2018

Travle dager


Det er travle dager for turbloggeren for tiden med sysler som er langt fra hva man helst vil bruke tiden på.

Travelt på jobb er det, samtidig som penicillinkuren etter flåttbittet ikke akkurat er behagelig for kroppen. Som om jobben ikke er travel nok, så skal det selges et hus, forhåpentligvis før jeg drar på tur i sommer.

Tenna har vært på årlig service, både en og to ganger i vår og bilen skal få sin kommende fredag. Det er ikke gratis for å si det mildt.

Til uka har jeg elever opp i muntlig eksamen. Det skal også forberedes, samtidig må jeg gjøre meg kjent med neste års elever. De møtte jeg på bli-kjent-leir i går. Det ble en lang, men hyggelig dag. Det lover godt for neste skoleår da jeg går på en treårsperiode som kontaktlærer igjen. Har kun vært faglærer de siste tre årene.

Om det blir tur av noe slag til helga vet jeg ikke. Det er mye som også må gjøres i heimen før sommerfri.

Fredag om to uker skal alt være pakket og klart for sommerens eventyr. Da skal første etappe kjøres, til Røros.

PS. Bildet øverst er fra Femundsmarka og Røvolfjellet juni 2015.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.